3e december - mina föräldrar.



Åh, de här blir inte kul, ska skriva ett inlägg om mina föräldrar! Vad ska jag skriva egentligen?  Kan ju kanske börja med att säga att min mamma heter Kay kallas Kaysa av dom flesta, hon är 45år. Min pappa heter Robert och är 46år. Och mer? Dom är intresserade av innebandy båda två och båda har spelat i världens bästa klubb FBI Tullinge, eller aa min mamma gör de fortarande. Min pappa, har även samma intresse som jag även att sjunga. Men ska jag vara helt ärlig min mamma sjunger mer än gärna. Haha, nu va jag elak. Jag skojar bara. Men Jag och pappa är dom musikala i vår familj. Vi bor alla tillsammans i Tullinge. Och vi har gjort de hela mitt liv men inte på samma ställe dåra men ni fattar.

Min relation till mina föräldrar är väl si så där just nu, vi bråkar ganska mycket. Okej, inte ganska utan väldigt mycket. Men de är väl perioder så där. Ibland är de bättre ibland inte. Men Jag blir bara så trött på dom, för dom är också båda två våra innebandy tränare. Så¨jag får inte komma utan dom typ någon stans. Och de gör mig irriterad, eftersom att dom alltid är där och jag kan liksom inte göra det och de, och om pappa tar med mig dit så tror alla att han favoriserar mig eftersom jag är hans dotter så tack vare de så får jag inte följa med till Storvreta. Så de är bajs. Sen får dom damp för ingenting. Men hursom, så är jag glad att jag har dom ändå. För jag skulle inte kunna klara mig utan dom. Så just nu bajs till dom men om jag tänker så massor med kärlek till dom.

Så nu vet ni de också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0