22 december - det här upprör mig



Asså jag blir upprörd när gamla tanter går före mig i busskön och blir as lack när man går på innan bara för att dom tycker att dom ska gå inte först. HAHAHA! Nejdå, jag skojar bara. Fast de är ju irriterande också, men jag tänker inte skriva ett helt inlägg om de. Men någonting som faktiskt får mig upprörd är falska människor. Folk som spelar att dom ör ens vän och sen när man behöver dom så är dom hos någon annan och gör exakt samma sak. Sånna människor man tror man kan berätta allt för fast de sen visar sig att dom berättar för hela fucking botkyrka. De gör mig sur att bara tänka på det. ÅÅÅH, hur sur blir man inte. Allt man tror är äkta får man reda bara är på låtssas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0