16/17 december - min första kyss & mitt favorit minne.

Skulle skrivit de igår men jaja, De här blir ändå inget långt inlägg. För jag kommer faktiskt inte ihåg med vem och när de va. och de väl typ de ni vill veta? Men, så ja! Inget emr med de.

Och mitt favorit minne? Vad är de för fråga igentligen. Asså de finns stunder i livet som man kanske kommer ihåg lite mer. De är minnen, men att välja ett av alla dessa stunder går inte. För hur mycket kul har du inte varit med om i dit liv? Men ett minne är alla dagar påstendal sommer 09. Riktigt kul va de, men är de mitt favorit minne? Nä. Ett annat minne va, ssc i år. De är nog ett av mina absoluta favorit veckor på hela mitt liv, riktigt roligt va det! Och jag saknar de som fan! De va kanske mitt favorit minne? Fast näe, de är de inte. De hade sina stunder då de va hemskt också. Eller inte hemskt men då de inte va topp. Så Jag vill bara säga nu jag har inget favorit minne, de finns ingenting som har varit perfekt till 100%. Och så är de. Men kul har jag haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0