13e december - min vecka.

Aja, min vecka, shit jag som har så otroligt dåligt minne. Men ska väl försöka:

Måndag - Va i skolan, blev helt sönder mulad. Sen väntade jag på bästavän och älskling som jag tyvärr inte han träffa för va tvungen att dra. 

Tisdag - Skolan, drog till lavredsbacken med tjejorna. Sen vidare till Mickan och plugga med Amanda också, de blev inte så mycket plugga mer mario!

Onsdag - Skolan, hem dirket träning.

Torsdag - Skola, pratade mycket med några personer och redde typ ut lite saker och ting. Riktigt najs! Sen drog jag och tränade gymnastik för första gången på typ 6 månader.

Fredag - Skola som vanligt, hade genrep hela dagen. Drog in med papi till stan och myste lite. Gillart!

Lördag -
Sm-kval hela dagen. Sen sov Emelie och Saga här.

Söndag - Luciakonsert, sov hos Mickan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0